Oceán dominantních slz

13.11.2018

Zas píši Vám. Co mohu více?

Co já zmůžu z osudem?

Já vím, že máte právo sice,

nahlížet na mě se studem.


To že je ta dominantní dáma?

Jak umírající ptáče spíš se zdá.

Já bývala šťastná, když usínala jsem s váma.

To všechno odnesla doba zlá.


To býval ten čas, kdy jako slunce jas,

zářila jsem, plna čistým štěstím,

když uzřela jsem vaši něžnou tvář,

z níž potají nám lásku věštím.


To byly ty chvíle, plné vášně,

kdy sdíleli jsme svoje tajné sny.

Pak ale přišlo probuzení strašné.

Já jsem zde. A kde jsi ty?


Kam jen zmizel jste můj milý?

Do tichých nocí já se ptala.

Zlá předtucha v mém srdci sílí.

Co jsem vlastně pro tě znamenala


Ne, neodpovídejte.

Já to nechci znát.

Smilování se mnou mějte,

ať si mohu trochu lhát,

že jste mě měl kdysi rád.

Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky